Bläsch.

Fattar inte varför jag får så sjukt mycket huvudvärk när jag är på jobbet. Det känns verkligen som att mitt huvud håller på att explodera. Aj aj aj. Inte så skönt. Vätskebrist kanske... Mycket möjligt. Blir ju lätt att man inte dricker när man typ aldrig får äta :) Jajja... Världslig sak.

Annars då... En ledig dag kvar... Sen börjar allvaret. Jag vill egentligen bara ha en sommar utan något vettigt att göra. Vi struntar i att jag bara haft 3 jobbsomrar och 2 pluggsomrar tycker jag. Slappsomrar är ändå det bästa. Men det blir ju gött i höst i alla fall när pengarna kommer. Mmm positivt tänkande var det ja... Eventuellt får jag ju VG i den kursen då så kanske  borde praktisera det lite mera :P Yeah right... Ni gick inte på den lätta va. Tänkte väl det.

Vad ska man hitta på helgen vecka 27 tro? Förslag mottages tacksamt. Borås av alla ställen är det som diskuteras just nu. Inte hela helgen då... Men en dag. Jag vill gå till djurparken. Otippat.

Mmm så är'e. Jag har rätt tråkigt annars. Ätit Riesen och chokladpudding... Hmm när tränade jag senast... Det kommer jag inte ihåg. Förra måndagen kanske... Bra Marie. Gymmet imorgon. Inga undanflykter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0