Äta bör man...

...Och Marie kommer dö i förtid :)

Senaste två dagarnas matsedel är följande:
Tisdag: California chicken burger på Max, Choclate dream på Mc D, Chokladpudding till kvällsmat.
Onsdag: Två mackor till frukost, tre omgångar glass + jordgubbar, latte + chokladmuffin, sushi (det räknas knappt. Återkommer), cheesburgare på Mc D, en chocolate dream, en till cheeseburgare. Några godisar hos Susanne.

Ja alltså... Jag provade ju sushi idag för första gången. Anna sa att jag skulle beställa en av varje av de minst äckliga... Men jag skulle ju såklart vara skitcool och beställde två extra. Dubletter visserligen, men ändå. Först skrattade kassa-tanten åt min beställning. Sen kom de med en soppa som Anna sa var jättegod. Den skulle tydligen drickas först.

Soppa.

- Ehh... Ja... Den var ju... Jättegod... *äckelmin* Smakade typ hästfoder...

Smakade en avocado

- Eh... Mmmm... Den var ju godare i alla fall...

En omelett.

- USch... Den smakar plast.


En räka (Nu har jag gett upp att ens försöka låtsas att det är gott).

- Ewww... *äckligaste äckelminen*

En lax.

- Mja... Den var ju minst äcklig i alla fall... (Man ska sluta på topp!)

Kort och gott... Inget för mig. Men Anna hade roligt åt mitt berömda minspel. Jag är en usel lögnare eftersom jag inte kan kontrollera mina miner. Ajja... Man kan ju inte vara bra på allt. Anna fick adoptera mina sushisar... Jag åt i alla fall två hela. Räkan och laxen gnagde jag lite i hörnet på. Men det dröjer nog förbannat länge innan jag ger mig in på det där igen. Av alla mina vänner (Jag har så sjuuukt många...) har en sagt att sushi är fan inget att hänga i granen. Och jag är verkligen beredd att hålla med den personen. Ni alla andra... Ni har fel :) Så är'e. I'll stick with Mc D!

Annars så finns hoppet om den försvunna lönen kvar. Tydligen får man lön 27e och inte 25e som de påstod på Introdagarna. Eller så hörde jag det jag ville höra... Det kan vara så också. Lita aldrig på Maries hörsel. Eller uppfattningsförmåga... Anna sa att man blir dum av fett och socker... Så jag ligger nog jävligt risigt till faktiskt :P

Nu ska jag sova.


*jobbångest*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0