Var fan sitter den?

Jag har definitivt en idiotmagnet iopererad någonstans. JAg tror att jag ska testa att gå igenom en sån där flygplansscanner... Den kanske syns då. Det vore jävligt trevligt att bli av med den.

Idag när jag skulle åka till jobbet så kom ett prima exemplar av en idiot på bussen. Jag såg redan innan han klev på att... Den där människan är förjävligt dryg. När han betalade insåg jag att han kommer definitivt sätta sig i närheten av mig och tjöta. Jag visste inte om jag skulle slänga mig av bussen när han satte sig på sätet framför. Han var inte bara dryg. Rätt så påverkad av diverse prylar skulle jag tippa på. Första kommentaren var klockren.

 "Öööj, fattar du svenska eller?"
"Mm"
"Du skulle bara veta hur många rasistskämt jag har på lager som jag aldrig får berätta."
"..."

Han upplyste mig också att han inte kom ihåg sist han pundade. Det var sååå himla länge sen. Okey... Han kanske har gjort det konstant sedan han föddes? Min gissning bara. Han senaste flickvän hade dumpat honom på ungefär 50 olika sätt innan vi hade tagit oss till torget. allting var "typiskt fruntimmer".

"Du ser lite... Österländsk ut. Eller nej. Jag menar liksom... Andra sidan Östersjön."

Hur fan ser man ut då? Kort? Tjock? Brunt hår? Bruna ögon? Små fötter? Krokiga fingrar?

"Skulle gör vaaad som helst för att bli ihop med dig."

Okey. never gonna happen.
 
Alla drygjävla idioter som läser. Lämna mig ifred. Alla ni som inte kan läsa.. Be någon annan drygjävel läsa för er. Tyvärr.. Jag tycker inte ett skit synd om dem. Alla har ett val.

Kommentarer
Postat av: lys

HAHAHAHAAAA.... så du är otrogen mot Micke nu alltså? =)

2008-07-13 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0