Ooopsy.

Jag insåg att jag inte hade bytt till mig fredag v 32. Jag var visst schemalagd då :P Det börjar bli rörigt och kladdigt i schemat nu. Samtidigt känns det som om att när det bara är 4 veckor kvar att jobba är det onödigt att köpa en ny kalender :) Så.. Vi får väl se om de ringer och efterlyser mig någon dag för att jag har glömt att skriva upp det någonstans. Kanske blir jag av med min fredag i alla fall. S skulle fundera på saken. Oh please! Jag vill heeem!

Idag kom de på en briljant idé. Marie jobbar onsdag mellan 10-13 och sen mellan 16-22. Guuud så bra. Ångest ångest hade jag ett tag. Vad ska jag göra tre timmar mitt på dagen liksom? Nada? Jag är inte shoppingtypen direkt. Jag avverkar stan på en halvtimme om jag segar mig i alla affärer. Men som tur var ringde the Boss och sa "skit i dagen, jobba bara kvällen. F kan jobba själv". Oookey. Mig behvöer ni inte be två gånger. Jag är mer ledighetskåt än pengakåt.

Mjaha... Annars är det inget spännande som har hänt. Jag får lön imorgon. Det är spännande. Massor med pengar fast jag bara jobbade några futtiga dagar. Härligt.

Hälsocentrum eller Gyllene hornet? Häääummm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0