Oh my god.

Jag skäms som en hund. Min stackars by har fått storhetsvansinne. Den har precis blivit en republik... Ja jag skrev rätt. Republik. Snart blir det väl inbördeskrig. Det ska tydligen göras uppror mot överheten i Älvdalen... Ja jag säger då det... Pinsamt. Piiinsamt. Läs mer om pinsamheten i fråga här http://www.dt.se/nyheter/alvdalen/article333046.ece Notera efternamnet på mannen i fråga också...  Mycket ska man vara med om...

Var på Ikea idag. Köpte en matta. Igen. Har snart en hel mattaffär här... Så köpte jag en kattunnel. Det dumma var bara att det roligaste med hela tunneln var snöret som man kan knyta ihop flera tunnlar med. Jag kunde lika bara köpt en rulle med snöre... Otacksamma jävlar :P

Ikväll kommer Lisette med min gigantiska toblerone! Och en stooor påse djungelvrål. Mmm. Paradiset!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hahahahaha men VAD håller dom på med?!?!?!



O du..en fyra för tre finns nog på piratebay ;) jag köpte dock boxen :P

2008-07-21 @ 21:20:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0