För att vi är så bra på att bara sällskapsdricka...

Mellan torsdagen och fredag jobbade jag 19 timmar. I sträck. Det var rätt så segt vill jag lova. Runt 16-snåret började jag fantisera om ett svalkande dopp i första bästa pöl. Tyvärr var badsällskapet mycket svårövertalat, och istället blev jag ivägjagad till Systemet för att köpa dricka (Jag var inte lika svårövertalad.).

Hem och äta, duscha och springa bort till söta Janet. Planen var att Jag, söta Anna och söta Janet skulle sällskaprsdricka. "Chilla" hette det visst. Sen kom en hel hög med folk som skulle ner på Hamnfestivalen. Ett tag hävdade vi bestämt att vi fortfarande bara skulle sitta på balkongen och sällskapa, men till slut blev jag hemskickad för att hämta leg och pengar istället. Lika svårövertalad som alltid :)

Ner till stan blev det karaoke-taxi. Guds bästa uppfinning :) Jag har några filmer på telefonen som jag inte har vågat kolla på än. Hit me baby och I'm så excited bjöd den skönsjungande lilla skaran på :) Började på Hamnfestivalen då... Jag bara undrar en sak. Massa människor på en stor uteservering och en sugig trubadur. Är det festival det? Då är fan festivalen hemma bättre till och med. Brädad av Älvdalen. Hur känns det? :) Har för mig att vi tröttnade rätt snabbt, så vi ragglade vidare till Koriander. Jag fick komma in. Snällt snällt :) Världens godaste drink fick jag också. Backstabber hette den visst. Smarrig!

Runt 00.oo tröttnade vi på drickandet och hade siktet inställt på maaat! Kröp vidare till BK för att äta fett fett fett. Jag beställde bland annat två cheese med extra saltgurka... Insåg att extra saltgurka på BK innebär 4 lövtunna skivor. Snål. Jag ville typ ha en hel burk. Värt att nämna är att jag och Janet vistades ute samtidigt, och för första gången stod båda på benen hela kvällen. Tredje gången gillt.

Idag botades baksmällan med en tur till Bomstad. Jag måste ha somnat i solen för min rygg har en nyans som bäst kan liknas vid Falu rödfärg. Inte skönt vill jag lova. Kläder skaver, och naken kan jag inte heller gå för då skaver allt jag sitter på/i. Eländes elände. Förhoppningsvis blir det så småning om brunt. Jag alltså, inte det jag sitter på/i.

Det var en snabbuppdatering det. Nu blir det snygglon i Las Vegas.
Ajöken!


Kommentarer
Postat av: Suss

Med tanke på bilden du skickade kan jag nästa garantera att den solbrännan inte blir brun, den ramlar av i småflagor ;)

2008-07-29 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0