Dagens färg: Grisrosa

Jag har nu antagit en mer grisrosa nyans. Inte den bleka grisrosa färgen, utan verkligen rosa. Fläckvis brun också. Precis som ett riktigt Linderödssvin. Fast jag har lite mindre öron. Kan inte bestämma mig för om det är skönast att ha skavande kläder, eller om det är skönast att gå naken och klibba fast på saker som sen drar av skinnet. Helst vill jag ligga i en isvak eller något. Jag varvar After sun med hudlotion och hoppas på det bästa. Just nu känns huden en storlek för liten. Smärta är ordet jag söker.



Jag och Micke hade planer på att göra något idag. Men det var för långt till Borås och i Värmland fanns inte mycket att kolla på. Så här sitter vi. I den stekheta lägenheten och pimplar saft och cola. Kanske ska pallra oss till Maxi. Det blir en fin dagsutflykt. Svalt är det där också.

Nä... Om man skulle ta och göra något vettigt då. Dammsuga kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0