Dagen efter midsommar.

Jag, Anna, Suss och Janet firade midsommar igår. Det var hur trevligt som helst. Jag fick present också. En "Jag har aldrig"-kortlek. Nu måste jag ju ha "Sanning och konsekvens" också. Både snälla och elaka versionen. Vi spelade Wii, "Jag har aldrig" och Personality. Blev en sen men skrattig kväll. Jag hoppas att det blir repris snart :) Älska spelkvällar!

Bara för att Personality var så roligt skulle jag vilja ha ett. Finns tyvärr inte att köpa längre. Så om någon har ett som ligger och skräpar hemma... Call me ;) Inte ens på Tradera hittar jag något :( Fanns ett med slutttid 26 maj. Tråk. Sålt för 5 kronor. *suck* GE MIG! :)

Inatt ska jag jobba också. Jag är nervös. Trots att det värsta är att brukaren inte sover. Och sen att de menar att de spökar. Jag är ju sjukt mörkrädd. Jag intalar mig att jag inte är mottaglig.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Dom är ju grymt söta..inget o fundera på..bara o köpa ;)

2008-07-18 @ 18:04:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0