Vinterfötter?

Alltså... Finns det något som kallas vinterfötter? Eller var det bara något som mamma säger istället för "äckliga fötter"? Om mina fötter alltså. De är verkligen dinosauriefötter (som min kära sambo kallar dem). Helt torra och nariga. För att inte säga hur mycket de ömsar hela tiden. Det är nog inte bra för mig att ha ödlor fulla lägenheten. Min kropp tar efter dem :) Tur att jag fick ett pedikyrset av tomten *harkel* Får väl dränka dem i massageolja helt enkelt. Fötterna har defintivt aldrig varit närmre "normala" än när vi höll på med den helvetiska fotmassagen. Brrrr!

Nog om mina tossingar. Micke har börjat bli mer positiv angående katt. Hallelujah! Kikade idag på Örebro katthems hemsida. Massor med sötisar finns det ju. Ge mig allihopa. Marie a.k.a Katt-Kerstin. Ska bo i en stuga mitt i obygden med mina 200 katter :) Neeej då. Men Micke vill ha något siames-liknande. Jag är mer åt det långhåriga hållet. Typ Norsk skogskatt eller Ragdoll. Men nej. Där är det stopp :) Vad som helst bara det inte är naket. Usch! :)

Nä... Skrivbordet ska skruvas isär och ett terrarium ska tömmas. Sista natten i den här lägenheten! Woohoo! :)

Just ja. Mitt tredje nyårslöfte var ju att komma i byxorna jag fick av Lisette. Alla 4 paren. :) Good Luck!

Kommentarer
Postat av: majgun

du ska inte ha för höga krav på dej själv Marie =)

2008-01-01 @ 18:19:54
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0