Sona mina synder.

Shoppingen idag gick väl sådär. Jag hittade något skjortliknande på HM som fick följa med hem. Svart. Mycket originellt :) Jag är bara glad att det typ passade i alla fall :) Istället gick jag in på EB Games och köpte ett spel till Älsk för att han är världens bästa och står ut med mig :) Tror att han blev glad i alla fall. Får väl se om jag ser honom något mer idag efter att han har installerat det :P Det vet man aldrig.

Slut på helgen nu. Inte gjort mycket av det jag skulle känns det som. Tvättat och städat idag i alla fall. Skönt att ha det gjort :) Hinner kanske skriva klart ansökningarna till sommarjobben också. Om jag är lite effektiv *harkel*

Pizza nu.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0