Snart helg!

Fattar inte varför jag är såå trött nu :) Går ju upp ganska tidigt och så... Men liiite piggare brukar jag allt vara. Kanske beror på att man andas in oljeångor hela dagarna. Hjärnan lär ju guppa runt i värsta oljepölen vid det här laget. Bara en skoldag kvar denna veckan. Det går fort när man har roligt :) Men det ska bli skönt med helg i alla fall. Även om jag inte har något speciellt planerat. En hemtenta och två Cv som jag fortfarande inte har skrivit. Latmask och company. Det är jag det.

Jag är lite sugen på att shoppa kläder. Kanske borde ta vara på det suget, med tanke på hur sällan det infinner sig. Tyvärr kan jag inte komma på en enda sak som jag egentligen behöver ^^ Inte fick jag någon katalog från H&M heller. Elakingar. Kanske får masa mig ner på stan i helgen. Ryktas ju att det blir vild och galen klassfest på torsdag nästa vecka, så man lär ju kanske införskaffa någon form av top eller linne :) Mmm... Så är'e.


YATZYYY!!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Var nog meningen att jag skulle se liiiite galen ut ;)

2008-01-23 @ 23:43:22
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0