Schlagen.

Varit så himla trött och seg idag. Efter min och Annas korta promenad kändes det som om att jag hade sprungit Stockholm maraton i räserfart. Så slut var jag. Sen började jag må illa också. Sov 1½ timme tills Älsket ringde och drog ut mig på handling. En Mc Feast med plusmeny senare mådde jag lite bättre i alla fall. Jag överväger nästan att ringa vårdcentralen och få göra mitt livs första blodprov för att se om allt står rätt till. Kanske är det bara lite träning som behövs. Diagnos: Försoffad?

Funderade på om jag skulle till Louise eller inte, men Älsk mer eller mindre sparkade ut mig och tur var väl det. Let's Dance, lite vin och Melodifestivalspel. Hur skoj som helst. Även om jag och Louise fick se oss slagna av Susanne och Johanna.

Hungrig som attans är jag, men godiset får nog vänta tills imorgon. Blir nog att sova istället. Premiär i tvättstugan här imorgon. Hoppas den är bättre än den andra :)

Ajöken på er!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du kanske har järnbrist eller något? Blodprov kan vara en bra idé så du kanske slipper må sådär ;P

2008-01-12 @ 13:33:16
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0