Ring. Ring. Bara du slog en signal!

Idag har faktiskt ALLA svarat. Det krävdes typ 500 försök per person, men ändå :) Resultatet blev att jag ska knåpa ihop två CV så får vi se vart det leder. Till åtminstone liiite jobb hoppas jag. Damen på Posten verkade tycka att jag var allmänt knäpp som redan letade sommarjobb :P Sen fick jag två praktikveckor på Mora Hotell.. Vad jag ska göra med de andra två veckorna vet jag inte riktigt. Är inte säker på att jag orkar bo hemma hos mamma och pappa i fyra hela veckor. Det kan ta livet av vem som helst :) Ska klura lite. Skulle vilja vara på något gym. Finns värsta bodybuildargymmet här i stan. Kanske skulle vara där? Jag och min biffiga kropp.

Till något helt annat. Igår avlivade pappsen min kanin. Stackars liten. Men han skulle blivit 13 år i sommar så jag antar att han hade gjort sitt. Han var blind på ett ögat och igår ville han inte ens röra på sig. Så då var det lika bra. Ska inte behöva lida för att någon ska vara egoistisk. Rip Kalle Kaninen.

Om man skulle äta något kanske? Den där Snickerbiten gjorde ju varken till eller från. Just nu är min kropp konstigare än vanligt. Förutom att jag har ont i halsen varannan dag och känner mig helt vissen i allmänhet så är jag nästan konstant hungrig. Tyvärr är jag inte sugen på någonting. Allting känns jätteäckligt bara. Utom godis. För godissuget är det absolut inget fel på. Förutom att det kanske är lite för ofta :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Godissug är inte bra ;P Jag ska försöka bota mitt tänkte jag :)

2008-01-10 @ 19:49:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0