Men nu får det väl vara bra? :)

Jag känner mig som den mest efter människan i världshistorien. Kommer tillbaka efter jullovet. Och vad har hänt? Min klasskompis har gift sig. Vad är det med folk? Är jordens undergång nära så det gäller att skynda på eller? :) Människan är yngre än mig tilloch med. Jag blir så stressad. :P Grattis grattis i alla fall! :D Jag kan meddela att jag just nu tröstäter naturgodis. Det är sååå mycket nyttigare än vanligt godis. Säger vi. Idag är det det. Jag skiter i mitt nya liv. Jag älskar mitt gamla för mycket :)

Blir jobbigt för zapptummen ikväll vill jag lova. Idrottsgalan, Design: Simon & Tomas och Outsiders. Outsiders handlar iofs om fetma och det känns rätt uttjatat vid det här laget. Viktigt? Absolut. Uttjatat? Oh yes.

Nä... Om man skulle spela lite spel. Eller göra klart hemtentan? Pffft. SPELA!!!

Kommentarer
Postat av: Lys

gift sej? ojoj.

2008-01-15 @ 14:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0