Men bläh.

Mitt lärarutbildningshumör har kommit tillbaka. Det vill säga bitter, halvt deprimerad och utan lust att göra någonting alls. Jag hoppas att det försvinner på måndag. I doubt it. Måndag tisdag kommer bli lååånga sega dagar. Men sen blir det roligt igen. Det kan ju inte alltid vara roligt, faktiskt. Även om jag skulle önska det. Längtar till mars när vi börjar med spa-behandlingar. :)

En annan sak jag önskar är CSN så att jag kan ha råd att köpa nytt busskort = åka och träna. För i det här vädret tänker jag fan i mig inte dit i alla fall :) Är varken långt eller tar lång tid. Men ändå. Älsk... Ge mig en bil. Nu! Ska skicka in studieförsäkran till skolan idag så att de kan skriva på och skicka in. Jävla KY-utbildning där man inte kan göra sånt elände via internet. Blööh.

Borde ringa lite praktikplatser också. Vet inte om jag vågar ringa Mora Hotell. Jag har ju redan mailat, och de har inte svarat. Får se hur jag gör. Ska fundera på det medan jag skriver på hemtentan. Jag har bestämt mig för att skriva om Kroniskt trötthetssyndrom. Och jag har redan diagnostiserat mig med den sjukdomen. :)

image190

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Klart du vågar ringa! :D

2008-01-07 @ 11:40:25
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Klart att du vågar ringa ja! :)
Det är det jävla snöslasket och det oändliga mörkret som sabbar humöret! Men hang in there! Det finns en ljusning :)

2008-01-07 @ 11:48:34
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0