Långlång lista :)

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Inte speciellt ifta. Just nu äger jag inte ens en vettig spegel.

Gnälla: Oooh nej. Optimisten Marie.
Sova: Ja, det händer väl
Ha ångest: Ja, allt som oftast
Skada dig själv med flit: Nej, jag är en vek jävel
Ta mediciner du inte borde ta: Socker?
Vilja dö: Ibland vill man väl det
Drömma mardrömmar: Väldigt ofta
Drömma sexdrömmar: Ja, men inte såå ofta :)
Klä dig i svart: Lite för ofta
Gå till kyrkan: Bara på begravningar och sånt elände. Annars är jag ingen flitig kyrkbesökare direkt.
Gå i skolan: Jajjamen. 15 månader kvar. Sen hoppas jag att jag slipper det för all framtid
RökaNix
Ha sex: Jajjamen
Ljuga: Vita lögner? :)
Hata folk: Ja!
Lita på folk: V
äldigt få

VEM :

Saknar du : Micke!
Vill du döda: Jadu... Har vi tid? Nää då...
Rörde dig sist: Hmm... Johanna tror jag
Vill du slå: Ett par stycken

Kysste dig sist: Micke
Vill du kittla: A som kittlade halvt ihjäl mig igår
Kramade du sist: M som slutade idag :(
Vill du prata med: Vem som helst
Skrek du på sist: Oj... Jag skriker inte så ofta. Tror jag.
Vill du vara som: Hmm. Ingen
Sårade dig sist: Mja... J?
Vill du bli galet full med: Klassen imorgon!
Gjorde dig riktigt glad senast: Micke i lördags. Underbara älsk!
Fick du sms från senast: Micke
Ringde dig senast: Bokköpar'n
Är vackrast på jorden: Jessica Alba

HAR DU :

För många vänner: Nej, men ytterst få nära
Förföljelsemani: Om jag är ute och går ensam, ja.
Tvångstankar: Nja
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag
vet?
Någon fysisk sjukdom: En knöl på benhinnan? :)
Någon skada: Jahaa. En knöl på benhinnan?
Färgat håret: Inte ännu. På måndag ryktas det.
Brutit några ben: Nixpix
Några piercings: Nej. Jag är en chicken. Och man får visst inte göra det på fyllan
Egen dator: Ja, död eller levande. Mest död.
Bra självförtroende: Nej. Men det har blivit liiite bättre
Kysst någon: Näää vet du vad... :)
Haft sex: Oj nej... Inte jag inte. Oskyldigast
Köpt kondomer: Nej. Usch.
Tagit nakenbilder: Hehe... Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Kanske. Det beror på v
ad klockan var
Bjudit ut någon: Jo. Och han kom inte så han lovade. Den jäveln. Din förlust. HA HA!
Varit kär: Japps
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpadJa. Alla visste det före mig. Sånt är spännande tycker jag :)
Velat vara otrogen: Ja, faktiskt
Varit otrogen: Ja det har jag
Stulit någontingNej. Men jag råkade få med mig en godisslev ut ur affären en gång.
Lämnat landet: Ja jag bor ju i stan nu. Ohh I'm clever :)
Rymt hemifrån: Nej. Varför. Hemma är ju allt gratis
Tuttat eld på nått: Hoppas jag inte
Gjort något olagligt: Gått mot röd gubbe och åkt bil utan bälte. Såå sy in mig :)

HUR :

Svarar du i telefonen: "Marie"
Fördriver du tiden: Dator, träning, sjur, Micke, tv, vänner                
Mycket pengar har du: Alltid minus
Tjänar du pengar: CSN. Så jag tjänar inga pengar. Jag lånar
Ofta Bäddar du sängen: När jag byter sängkläder...
Ofta diskar du: Typ varje dag.
Ofta städar du: En gång i veckan
Många stör du dig på: Alltså... Jag måste sova snart. Hinner inte räkna upp.
Ofta träffar du din familj: Någon gång då och då nu för tiden

TROR DU :

Att du kommer bli något: Jag hoppas ju på det                                         
På rymdvarelser: Nej, bara när jag får lite existentiell ångest. Inträffar oftast i duschen av någon anledning
Att folk tycker om dig: Någon borde ju göra det? 9000 000 människor kan inte hata mig. Då borde de skaffa ett liv.
På ett liv efter detta: Nej
Att fiskar kan tänka: Antagligen så kan de det
Att du kommer leva länge: Ingen aning.

VÄLJ :

Katt eller hund: Katt
Vitt eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Bok
Leva eller dö: Leva


Nu blir det sova! Ursökta att allting står i fet stil. Men min dator fattade inte vad jag ville riktigt.

Night night!

Btw såär alla utmanade. Tjopp tjopp. Skriv nu!

Kommentarer
Postat av: lys

juuuust ja, den berömda godissleven, haha den hade jag nästan glömt, kul minne när man väl kommer ihåg det =) ( du har väl slutat med det nu...? vuxit ifrån...? ) hahaha =) tycker om dej marie!

2008-01-30 @ 22:53:27
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Anna

Jaaag tycker om dig! :)

2008-01-31 @ 00:21:20
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0