Kaffenarkoman.

Vet inte hur mycket kaffe jag har druckit idag för att hålla mig vaken. För det första kunde jag inte somna igår och hela dagen idag har vi haft seminarium om stressjukdomar. Det finns ju inte direkt oändligt många såna, så vi har väl hört typ 10 stycken prata om utbrändhet bl a. Snark. Enda gången jag var någorlunda vaken var när det var min tur. 20 vakna minuter. Nu har jag galet ont i magen av allt kaffe. Åtminstone hoppas jag att det är det och inte någon magsjuka. Det verkar fortfarande gå sånt elände. Blä =S

Finns siameser till salu i Sthlm för endast 3000:- styck. Rena rean ju. Ja tack. Ge mig. Operation: Övertala Älsket? Mmm tror det jag. Söta som socker var de. Pluttisar.

Tro om man ska nöja sig med att äta youghurt idag? Orka laga något. Näää! Inget godis har jag heller. Eländes. Och inget på tv. Vilken skit :) Måste leta annan praktikplats också. De där jävla orsingarna är ju överallt i Mora. Vill helst vara på samma ställe hela tiden ju. Fick ju tips om ett ställe i Karlstad idag iofs... Men dit lär ju hela klassen ha ringt innan man hann blinka. Såå.... Nej. Någon som behvöer en privat massör i en si sådär 4 veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0