Hormonhagga.

Hade planer på att äta lövbit och potatissallad idag. Men väl på Ica blev det inte så. Det slutade som det alltid gör när det inte blir som vi tänkt oss. Både blir irriterade och vrånga. Mest jag så klart. Hormonhagga som jag är. Mmm... Istället blir det mackor. Deliscious. Nästan lika bra som lövbit. Det är kvällens mantra "Det är lika gott som lövbit. Det är lika gott som lövbit."

Annars har jag tvättat idag. Det gick ju sådär det också. Fick tvätta om en maskin för att det inte blev rent. Det är sånt man uppskattar när varje maskin kostar 9 kronor. 9 kronor är ju inte så mycket. Men de kläderna kostade oss 27 kronor till slut. Plus de andra maskinerna. Det är en godispåse. Jag hade haft jävligt mycket roligare med den godispåsen.

Om ni undrar så... Ja jag är bitter. Och på dåligt humör. Ovanligt. Mycket.

Kommentarer
Postat av: Karin

det låter bra:) trevlig kväll på dig!

2008-01-12 @ 19:01:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0