Feeegis!

Jag satt och stirrade på telefonjäveln i en kvart innan jag vågade ringa. Med numret slaget. Bara att trycka "ring-ring"-knappen. Sen när jag äntligen tog nog till mig och ringde var det världens ogladaste människa som svarade och bad mig återkomma imorgon. Blöh. Den utmaningen kräver en Dumle-kola, minsann. Hur det går med minskat godisätande? Jovars. Den här godispåsen har snart räckt ett dygn. Det är inte alltid den gör det...


image191
Så här läskig tycker jag att telefonen är. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Woho så du ringde?!? :D Kanon ju ;P Jag har lite telefonskräck...eller ja rättså mycket så nu tyckte jag du var jätteduktig ;D

2008-01-07 @ 18:05:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0