Duktiga vi.

Idag var vi duktiga och städat klart den gamla lägenheten. Besiktning imorgon klockan 10, och jag hoppas verkligen att han inte klagar på något. Micke är helt säkert på att han inte kommer klaga så mycket "eftersom vi känner honom". Det betyder alltså att han har fixat vårat avlopp tre gånger eftersom grannarnas bajs hamnade på vårt badrumsgolv, och att han har fått ge oss en ny kyl och frys. :) Så vi är i princip han bästisar... Hmm :)

Solen sken ju till och med en sväng idag. Den kan ju få vilken tillfällig vinterdepression som helst att tillfälligt försvinna. Härligt! Jag hoppas att det blir vår nu. I januari. Känns lite mysko. Men det skulle minsann vara skönt. Men vår = praktik. Och jag ser fram emot det. Om jag bara hade haft någonstans att vara? Dags att ta tag i det. Ska ragga rätt på Jessica imorgon så hon får hjälpa mig. Annars ska jag börja ragga i Karlstad i alla fall. Det löser sig. Tydligen har det aldrig hänt att någon blivit utan LIA-plats. Så jag kommer nog få något till slut. Bra eller dåligt, det får vi dock se. Lär ju fan inte bli värre än lärarpraktiken i Kil i alla fall. :)

Kikade i en massagetidning i veckan och blev såå sugen på en massagekurs i Kina. 18 500 för kurs, biljett och boende. Dags att skaffa ett jobb och spara pengar? Yes, I think! Vore ju hur roligt som helst. Även om jag är livrädd för att flyga. Jag får väl simma dit. Eller gå :P Till veckan ska vi ha kroppsmassage igen. Wohoo! Och på tisdag ska jag ha två vänner som försökskaniner. Mahahaha. Hoppas att de överlever :) Klart de gör!


image199


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

WHAT? hamnade grannarnas skit på erat badrumsgolv? Snurrigt! ;P

2008-01-17 @ 21:58:40
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Haha knocka mig själv gör jag iaf inte, så stora är dom inte ;P Men jag fick fan klaustrofobi när jag skulle dra på mig fanskapet tidigare idag! haha

2008-01-17 @ 22:12:03
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0