Dags att ta tag i livet.

Imorgon ska minst halva hemtentan bli klar. 8-10 sidor liksom. Hur svårt kan det vara? Inte så svårt egentligen. Bara att jag är såå lat :) Dessutom MÅSTE jag börja ragga sommarjobb. Typ höra med Arken vad som hände med dem. Eller så börja ragga på andra ställen. Har några som jag har tänkt kolla på. Definitivt inte byta blöjor eller annat bajsrelaterat. Been there. Done that. Klar med det. Så det så. Om jag inte får något sommarjobb får jag och Micke helt enkelt bli särbos (Gud vilket fult ord), så får jag flirta in mig hos Soc under sommaren. Hyra på 5500 och ingen inkomst är väl ingen jättehit :) Får flytta längre upp i billiga Krp-Gettot. Det är som Robinson, fast på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Skönt att jag inte är ensam om telefonskräck då ;P Jag tycker det är drygt nog att ringa o boka klipptid, haha :D

Hoppas du hittar dig ett sommarjobb! :D

2008-01-07 @ 19:43:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Det är skönt att jag inte verkar vara ensam om att handla för mkt iaf ;)

2008-01-08 @ 11:25:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0