Är det här ett skämt, eller?

När den biologiska klockan precis har hämtat sig från chocken... Ja... Då kommer det fram. Ännu en klasskompis från 9:an har kläckt. Allvarligt. Är det bara jag som har ångest över att barn kostar pengar och allt sånt? Eller så kanske alla utom jag har lämnat skolbänken för X antal år sen och skaffat jobb. Så kan det vara... Men ändå. Jisses. Jag är så klart glad för deras skull :) Bara lite ångestfylld över min egen framtid :P Tick tack. Så in i helvete!

Annars har jag och Micke börjat städa i 24:an idag. Köket och badrummet är klart nu, så det värsta är ju gjort. Men jisses. Ugnen var inge trevlig vill jag lova. Och jag som knappt gjort annat än strips i den. Jag undrar ju om den var rengjord när vi flyttade in... Det värker och svider i svintotummen nu i alla fall. Resten tar vi på torsdag. Jag sjukanmäler mig och städar istället. Anatomi eller flyttstädning... Vad väljer man? Helst anatomi faktiskt. Men vore skönt att få städningen gjord. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jo jag ber om ursäkt att jag berättade den bistra sanningen om förökningen i landet.. men ja, vad ska vi göra marie ? nödlös? =) äsch då.

2008-01-13 @ 18:55:14
Postat av: Wysteriia

Men herregud vad folk du känner klämmer ur sig barn ;P

2008-01-13 @ 21:20:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

hahaha ja det är ju helt galet ;D

2008-01-13 @ 21:25:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0