ZzzZzzz.

Snacka om att jag var liiite trött imorse. Klockan ringde säkert i två evigheter innan jag hörde den. Var som en zombie hela dagen, och jag är ganska säker på att jag snarkade på tåget. Men Who gives a damn? Lillemor lät oss i alla fall ta tidiga tåget hem. Underbart att komma hem en timme tidigare. Kröp upp i sängen på en gång, och vaknade två timmar senare av att katterna hade tagit sig in till chinchillorna och gett Märta stöllryck. :) Dags att köpa den där herrården snart?

Eftersom en del människor, bekantas bekantingar men även vänner, verkar ha det lite upp och ner i livet just nu tänker jag faktiskt tipsa om en bok. Ni trodde aldrig att ni skulle få det tipset av mig. Men hur dålig, flummig och värdelös den än låter så är den faktiskt bra. Den heter i alla fall "Att välja glädje" av Kay Pollak. Som sagt, den låter lite flummig. Men jag kan ju ovilligt erkänna att till och med jag har börjat bli lite mer optimistisk. Det är ju rätt så fantastiskt :-) Den kostar 39:- eller något på Adlibris. Fraktfritt. Vad har ni att förlora? :)

image238

Ja just det... Lite patiensduell med Lys kanske?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag läste den där boken i min "Hata hela världen"-period. Jag hatade även den.

Jag fick för mig att han som skrivit den bara hånade mig, och tyckte att jag var en riktigt patetisk jävel... Så jag läste första kapitlet, slängde boken, och grät i nästan tre dagar.

Meeeen, jag kanske skulle tycka annorlunda om jag läste den nu iofs.

2008-02-15 @ 08:06:49
URL: http://maddtre.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0