Uppe med grannarna.

Jag trodde i ärlighetens namn att någon av chinchillorna hade gått och blivit självmordbenägen. Något skrek grymt högt. Var upp på två sekunder. Men nej då. De har gått i terapi nu, mina djur. De balanserar inte huset på kanten av högsta hyllan och ingen har brutit flera ben. Så det var grannarna. Vem hade kunnat gissa det? Not me. De som är så himla tysta. Jag . vill . ha . ett . hus . nu . I Sunne finns ett jättefint hus. Om man kunde ta det och flytta det i skogen i Karlstad så vore det ju perfekt! Det huset är iofs inte till salu, men nu ska vi inte haka upp oss på petitesser. Och man får allt om man inte frågar. Gäller även hus :)

Igår kväll mådde jag bra igen. Nu mår jag illa igen. Min egen dignos: Morgonillamående. För att förtydliga så är jag inte gravid. Jag är ju mitt i karriären. Har inte tid med sånt *harkel* Nu ska jag dock gå och ringa Katthemmet och höra om jag får några bebisar i alla fall :) Utan storkens hjälp.

Kommentarer
Postat av: jaanet

hehehe jasså du Marie.. *harkel* jaa.. det vore ju olämpligt.. meen.. ganska så nice med bäbisar ;)

2008-02-08 @ 12:22:09
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0