Sötisar.

Nu har vi hämtat katterna. Amadeus sitter på en köksstol och tittar misstänksamt på oss så fort vi andas, eller gud förbjude, rör på oss :) Amelia sitter under elementet bakom klätterställningen och kikar misstänksamt. Hon har ju dessutom ett sår som måste kollas varje dag sen steriliseringen. Det blir ju lätt :) Får hoppas att de börjar vänja sig snart och kolla runt lite :) Det kommer bilder så småningom. Men just nu verkar de inte vara så modell-villiga :) Vill ju inte skrämma stackrarna heller. Blir bra till slut hoppas jag :)


Jag borde väl plugga antar jag. Det är såå tråkigt. Väldigt bra sömnpiller. Om någon har svårt att somna är det bara att låna mitt anatomikompendie. Jag lovar att man somnar gott inom 15 minuter. :)

Let's dance
ikväll också. Nu vet jag inte riktigt vem jag vill ha ut. Rickard Herrey helst, men jag gillar ju Cecilia. Så då blir det ju svårt :) Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0