Nyshoppad.

Tur att man inte är hemma så ofta. Föräldrarna blir helt plötsligt så givmilda :) Igår fick jag nya träningskläder av mamma och idag fick jag en ny sport-bh och nya skor :) Helt perfekt eftersom det är sånt jag har behövt köpa i en evighet. Tyvärr prioriterar jag oftast annat. Förra månaden liksom.... Katt eller skor? KATT! Den finns ju i 15 år... Skorna i ett år. Hallååå :)

Praktikplatsen verkar i alla fall hur bra som helst. Och jag vill starta eget. Helst imorgon. Haha! Kanske ska utbilda mig lite först :P Men inspirationen flödar. Får nog köpa en idébok och skriva ner. Kanske kan göra mig till mångmiljonär så att jag har råd att köpa mitt drömhus. Som jag faktiskt hittade i Karlstad. Tro det eller ej. ETT fint hus :)

Annars då? Inte mycket. Dålig dag att åka till Mora. Kaos. Jävla skidåkare. :) Som tröst köpte vi praliner på Chokladhuset. Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Var en annan tjej som sa att scruben (antar att det är typ peelingen? :P) hade för stora korn o var därför inte bra :) men av de andra produkterna verkar folk vara nöjda! :D

2008-02-23 @ 01:36:39
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0