Nykterist nästa?

Igår drack jag verkligen bara två glas vin och en halv öl, och ändå känner jag mig mer bakis än vad jag brukar vara när jag har varit betydligt fullare. Varför är det så? Det är ju jättejobbigt :) Usch usch för att må illa. Inte jätteilla, men ändå. Irriterande.

K åkte precis här ifrån efter 4 timmars anatomiplugg.
Det kändes som att det gick fort. 70 anatomifrågor har vi kämpas oss igenom. Väääldigt bra gjort, om jag får säga det själv. Nu ska man bara trycka in allt och lite till i sin trånga lilla skalle. Hur det går får vi veta 11 februari. Då är det nämligen dags för provet. Iiiiihhhhhhk!

Katthemmet har inte helgöppet alltså. Fyy vad elakt. Jag som ville dit och kika. Men men. Blir väl eventuellt tisdag då istället, eftersom de hade kvällsöppet då. Hm. Så får det bli. Nu blir det i alla fall Bargvik. Fattig som jag är så passar jag på att äta ute. Marie-logik. Eftersom jag ändå är fattig så spelar det ju ingen roll om jag blir fattigare.... :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha bra tänk där ;)

2008-02-01 @ 15:11:30
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0