Ms Stupid.

Det här anatomiprovet är det sista individuella vi gör. Därför hade jag tänkt glänsa med full pott, eller något liknande. Undra om det är därför jag har haft en vecka på mig att plugga, men jag öppnade inte böckerna förrän typ 17.30 idag. Dessutom hann jag somna två gånger på de två timmarna jag pluggade. Jag vet fortfarande inte hur filtreringen av urin går till, och jag fattar inte blåstömningen. Men Gossip Girl var lika bra som vanligt i alla fall...

Det var i alla fall trevligt att träffa Anna och Suss idag. Inte ofta jag ser någon utanför utbilsningen längre. Ser Sofie emellanåt på Friskis. Men annars är det dåligt. Mitt liv är satt på Hold så länge jag går den här utbildningen verkar det som. Återkommer 29 april 2009... Typ :)

Nu ska jag läsa lite till. Sen sova. Får väl se hur mycket av kisseriet som fastnar i hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0