Lätt som en plätt.

Det är så himla lätt att anmäla sig till anställningsintervju när en inte svarar, en annan är sjuk och en tredje inte är där. Jisses. Får hoppas att jag får tag på dem idag. Annars får jag nor stryka det jobbet från listan. Hoppas att K kan flirta lite med dem på Bilan :) Vore skojigt. Hade ju faktiskt Hotell i tankarna förra sommaren. Istället blev det Religion. Inte i år. I år ska jag vara duktig. Och tjäna lite pengar. Inte låna. Får jag inget jobb så är det no more gratis massage i alla fall. Kruxet är väl att då kommer folk vara för snåla för att ta det också. Det blir ju samma i alla fall.

Nej. Leta kuvert och skicka Cv och bren till nästa ställe. Seg som jag är så har de nog förträngt mig. Men får väl vara så då. Nu ska jag ägna mig åt något roligare. Typ kolla på utemöbler till balkongen. Det är ju banne mig äkta vår här nu. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Peter

haha....syrran jobbar på Bilan, hon är nån ansvarig av nåt slag där...typ....tror jag :)

2008-02-15 @ 12:25:47
Postat av: Wysteriia

haha ja folk är helt klart roliga ;D

2008-02-15 @ 12:35:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0