Karlstad blev det.

Jag åkte inte hem. Dels för att jag inte riktigt kände för att spy ner en buss. Var en unge som gjorde det en gång när jag åkte med. Så jag vet att man inte blir så populär då :) Dessutom ringde jag mamma som sa "Stanna i Karlstad. Jag vill då inte ha hem dig". Okey. Jag vet att hon tycker om mig. Egentligen :P Måt lite bättre nu i alla fall. Dricker Provivas nyponsoppa och inbillar mig att det hjälper :P

Det positiva i det hela är att vi kanske kanske kanske hämtar kissemissarna imorgon
istället för nästa fredag. Ska ringa imorgon och höra med dem. Amelia blev steriliserad igår så får se vad de säger. Hoppas i alla fall på att de får flytta hit imorgon. Det är ju jättelänge kvar till nästa fredag :)

Nu ska jag försöka leta fram något som jag vågar äta. Hmm... Rostad macka?



image234


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0