Kallt som i helvetet.

Brr va kyligt det är i lägenheten nu när det blåser ute. Det finns inga tätningslister i fönstren på det här området av någon anledning? Så när det blåser så flyger persiennerna seriöst runt inne i fönstren och det drar in i rummen. Väldigt skönt. Och det betalar man nästan 6000 för i månaden. Det är att få valuta för pengarna det. Banne mig. Bättre kan man inte ha det. Nää... Börjar bli sugen på det där bostadsrättshuset för 165 000. Give me! Mamma-pappafonden?

Jag köpte i alla fall en kjol på VeroModas rea idag. Jag kunde inte bestämma mig för om den var okey eller skitful. Så jag tänkte att det kvittade eftersom den bara kostade 60:- i alla fall. Men nu får jag skärpa mig. När räkningarna är betalda kommer jag ha typ 2000:- kvar. Och mat är ju inte gratis så >_< Fyy. Får se till att skriva klar de personliga breven snart så jag får ett jobb i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0