Jag hade hoppats...

...Att katterna skulle vara framme idag. De vågade sig faktiskt ut i hallen igår kväll.Satt och kollade på chinchillorna. Mmm, smaskens? :) Inatt har de varit helt galna. Inte en enda matta låg på sin plats imorse. Och locket på tvättkorgen hade de också lyckats få av. Ja, jag säger då det. Kanske får fixa bättre låsanordningar till chillorna, så de inte blir uppätna :) I alla fall. De sitter tyvärr fortfarande under badkaret. Knasbollar. Med lite tur fastnar de på bild senare idag i alla fall. Måste ju visa sötnötterna.

Jag är sugen på att springa. Vet inte vad det är för fel på mig. Men lär ju vara lervälling överallt. Och jag är inge sugen på att springa på asfalt med mina 10 år gamla jympadojjor. Det är noll stötdämpning och jag har redan knutor stora som pingisbollar på benhinnorna :) Inge skönt. Men skönare att ha dem där än ta bort dem, vill jag lova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0