Jag borde så mycket.

Jaja. Man ska inte säga "måste" och "borde" och allt sånt där. Men just nu känns det så. :) Därför kommer det miljontals onödiga blogginlägg istället. Mahaha. Tur att det finns ett kryss i alla fönster så man inte är tvungen att läsa.

Radiotjänst är ute efter mig. I somras ringde de, för några veckor sen var de här och knackade på och nu har de ringt igen. Ska det vara så förbannat svårt att fatta att jag betalar den jävla tv-licensen? JAG BETALAR! Uppfattat? Ring inte, Kom inte hit. Då biter jag er. Drygjävlar. "Men vi har inget samboregister..." Men Och? Skriv det på en post-it-lapp då!

Jag hade totalt missat att det är Melodifestivalen ikväll. Hmm.. Med tanke på startfältet hejar jag nog på Amy Diamond. Eller kanske Christer Sjögren bara för att Vikingarna var mina största idoler när jag var väldigt liten och väldigt oförstående. Liten är jag fortfarande, men lite mer vett i skallen har jag :) Tror jag. Jag lovar inget.

Nu väljer jag att gå och plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova du bita mig så ska biter jag fan tillbaks.



/Radiotjänstanställd

2009-12-10 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0