Inbillning?

Jag undrar om jag bara inbillar mig att jag lär mig av att sammanfatta anatomin? Jag hoppas inte det för nu har jag kämpat mig igenom hälften. Och det är fan så drygt att skriva. Och rita. Just det. Jag ritar också så att jag ska kunna märka ut alla benknotor och ligament och fan och hans moster. Mhm... Min högsta önskan vore att jag satt och läste för min dator och den skrev själv. Fast då skulle jag inte lära mig lika bra iofs. Kanske? Min hjärna verkar sitta i handen. Nä... 100 sidor kvar. Going inte så himla strongt.

Inte är Lys hemma och spelar patiensduell med mig heller. Och ingen bloggar. Vad gör ni egentligen? Rooooa miiig!

Kommentarer
Postat av: Peter

självklart att ingen varken spelar med dej eller bloggar eftersom du ska PLUGGA!!! :D själv sitter jag o njuter åt att andra sliter som ett djur...moahahahaha

2008-02-04 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0