Idiot. IQ: fiskmås. Pucko. Nolla.

Hur många synonymer finns det egentligen till hjärndöd? Var tur att blogg.se inte fungerade igår. Jag hade tänkt skriva att det kändes som att anatomiprovet gick bra. Var ju en jävla tur att jag inte gjorde det. Det är ju förbannat fult att ljuga. Har jag hört. Smart ass Marie missade en fråga som gav si så där 30 poäng. Känns jävligt bra att göra det på ett prov där man ska ha 50% rätt. 50% är dessutom en jävligt snäll gräns. Inte ens det fixade jag. Ha. Så förbannat jävla skrattretande.

Okey... Varför missade jag den? Jag ska visa. Ni kanske fattar. Frågan bestod av 3 frågor.
I vilken led utförs rörelsen?
I vilken riktning utförs rörelsen?
Skriv vilka andra rörelser leden kan utföra, samt vilka muskler som utför rörelsen?

Fattar ni? Nähä.

I vilken led utförs rörelsen?
I vilken riktning utförs rörelsen?
Skriv vilka andra rörelser leden kan utföra, samt vilka muskler som utför rörelsen?

Smart Ass jag trodde alltså att rörelsen i fråga tre syftade tillbaka på rörelsen i fråga ett och två. Men icke. Om Läraren är lite snäll kanske jag får 5 poäng i alla fall. Och då ska han va jävligt snäll. Jag tror att det är en dålig idé att skylla 30 missade poäng på ett syftningsfel i frågan... Så jag tänker inte ens försöka. Jag får helt enkelt inse att jag är mer pantad än den mest pantade pantburken.

Nu ska jag hetsäta en 200-grams chokladkaka. Om det inte skulle räcka så köpte jag 1½ liter mjölk så att jag kan fortsätta med O´boy. annars tänker jag helt enkelt lägga mig på rälsen imorgon.

Marie har en bil. Hon har köpt två katter. Den är svart.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Neeeej va jobbigt att göra en sådan miss :/

2008-02-12 @ 20:14:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Aj då... men tänk positivt, du kunde ju det egentligen! Och det är väl det som egentligen räknas? :)Whiie, duktiga Marie!

2008-02-12 @ 20:31:57
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0