Hur man suger ut så mycket pengar som möjligt.

På GratisBio fick man 22 poäng om man registrerade sig på Meetic. Nu har en människa, visserligen helt obetydlig, mailat mig. Och jag får inte läsa mailet om jag inte betalar typ 279:-/månad. Smart av dem. Tänk om jag vore supersingel. Då hade jag säkert betalat det. Det kunde ju vara mannen i mina drömmar! Men nu... Jag har ju redan mitt på det torra. Nu vill jag ju bara läsa för att få mig ett gott skratt. Men nej... Det får jag ju inte. Elakingar.

Förresten så tycker jag att ni också ska samla poäng. http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=29203 Så det så.

Nää... Klockan ringer snart och dessutom ska man vara aktiv och vara "ledare" imorgon. Uj uj... Låter riktigt stort när de lägger fram det så... Prata om stress i en halvtimme. Samma sak 4 gånger. För 4 grupper med 4-5 pers. En halvtimme... Då hinner man ju knappt få tyst i klassen. Men det kanske är lite lättare med folk som kommit ur tonårstrotset :P

Gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0