Home sweet home!

Äntligen tillbaka i Karlstad igen. Jag undrar faktiskt hur jag ska överleva fyra veckor hemma. Jag kommer att vara i upplösningstillstånd efter det. Uscha :) Får tälta i Mora emellanåt. Eller ta in på Hotellet kanske. Mahahaha :) HAde i alla fall hoppats på att folk skulle hålla sig i Mora under veckan och inte dryga sig iväg neråt landet. Men redan innan vi lämnat Mora var de tvungna att sätta in en extrabuss. Jävla skidåkare. Hade någon bredvid mig precis hela vägen. Och de kan ju inte sitta still heller. De ska sitta och gnida sig på det stackars sätet oavbrutet. My god. Vad har ni för problem. Sitt still för helvete.

Mmm... Kom på att jag borde ha läst en bok tills imorgon. "Bränn inte ut dig". Och det vore ju dumt att bränna ut sig... Så kanske skippar det :P Så ska vi tydligen ha en föreläsning för Förpackningsdesignarna på tisdag. För vi måste ju öva på att vara ledare... Eller något sånt. 6-7 stycken ska ha en grupp på 4 pers... Det är ledarskap det... Banne mig. En sån utmaning.

Kommentarer
Postat av: lys

vilka idioter, du sa väl åt dom hur man sitter still?!

2008-02-24 @ 21:04:05
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0