Hmm.

Jag vet inte vad jag ska säga om maten. Jätteäckligt var det ju inte. Men knappast jättegott heller :) Kanske liiite mindre lök. Ajja. Skit samma. Tur att jag köpte godis förut. Och grape också. Lys har gjort mig grapesugen :)

Har registrerat mig på GratisBio Samla poäng tills man får biocheckar eller presentkort på H&M och liknande. Kan ju vara trevligt. Tyvärr är jag rätt dålig på att samla poäng. Men till slut kanske jag får i alla fall en bio :) Kanske ska satsa på ett presentkort direkt? De är ju peppande i alla fall. "Du har 76 poäng. Kämpa på så är du snart uppe i 400/1000" Eller vad man nu satsar på. Haha. Ja... Vi får väl se :) Kan ju skaffa lite prenumerationer på tidningar då. Så jag får en balansboll och en yogamatta ^^ Gymnastiskt värre.

Nää... Melodifestivalen då.
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0