Ge mig energi.

Idag har det sannerligen varit en energikrävande dag för min del. Jisses. Men... Jag överlevde ju det med. Vi fick dessutom sluta tidigare. Det blev ju lite plåster på såren :) Underbart vårväder. Och snart är det sommarlov! Enligt mig. Mina klasskompisar idiotförklarade mig ganska bra :P

Tog premiärturen i spåret idag också. Skönt. Men jobbigt. Joggade med knappt styrfart :) Men runt kom jag. Utan några försök till Stålmannen-flygningar. Ganska imponerande om man frågar mig. Tyvärr konstaterade jag att en mil är antingen till Friskis och tillbaka, eller typ till stan och tillbaka. Det är med andra ord jävligt långt. Vad fan tänkte vi med, Lys? Hur ska vi ta oss runt? Ambulansen kommer fan få hämta oss :)

Uhhmm... Ja just det. Katterna är totaltokiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0