Frossa frossa!

Idag har varit en riktig ätardag tror jag. Höhö. Jag skyller på att mattanterna hade fräckheten att inte ge oss någon frukost imorse. Hur kan man? Vi var ju såå himla nära svältgränsen! :) Såå efter skolan dråg jag K och K till Kebabhouse och åt kalasmat. Enchilada för min del. Kanske var ett förhastat beslut. Människan i kassan kollade argt på mig för att jag velade. Men det dög, helt klart. Man kan ju tro att det slutade där. Icke! Vad tror ni om oss? Vi tre som alltid hänger och dregglar vid fikat i matsalen. Vi gick så klart till Chocolat och tog en glass. Mihihihi. Inte ens där slutade det för min del... Igår bakade jag nämligen kladdkaka. Den blev ju inte så supergod, men en kladdkaka är alltid en kladdkaka. Och som pricken över i kom Micke hem med Mc Feast. Men i ärlighetens namn var jag faktiskt rätt mätt då... Slöseri med mat. Och pengar :)

image250

Mjaa... Det var väl typ min dag det. En herrans massa mat. Och just det! Redovisning hela förmiddagen. Urk. Snacka om hjärnmos efter det. Och mina nya skor suger att gå i. Aj vad ont mina fötter gör. Hade jag inte hatat fotmassage så hade jag nog inte tackat nej till det :P

Bara en sak till. Sen ska jag lämna er i fred. Hade det inte varit för att jag var så fruktansvärt IQ-befirad och anmälde mig till Yogaweekend hade jag varit ledig i hela 5 dagar nu. FEM! Vet ni vad jag får istället? EN! Jag är fan inte riktig någonstans jag. Kommer säkert bara bli en massa andas in och ut genom näsan. Har jag inte ens liiiite feber? Liiite ont i halsen?



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja jag gillar my little pony så ;P haha

2008-02-28 @ 19:38:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Peter

Faan va du äter :o Hur ska du då lyckas komma i jeansen som du pratar om?? Och du, tänk på att det är beach-08 snart...hihi :P

2008-03-01 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0