Döden döden

Idag höll jag verkligen på att dö på träningen. Jag har aldrig känt mig så slapp någon gång :) Riktigt illa var det. Inte ens ett jobbigt pass egentligen. Känns just nu väldigt skrämmande med Blodomloppet. Höhö. Tur att det är ett tag kvar så man hinner få uppflåset igen. Men jag blev lovad att vi kunde äta en glass på vägen. Då kändes det genast mycket bättre!

Hade en skön dag i skolan. Seminarium och klassföreståndarträff. Jag måste bara få säga att vi ska få träna med Bruce Lees kampsportstränare i september. Det kommer att bli spännande :) Jag ser fram emot det. Måste ringa Spa också och prata med dem. Usch. Jag vet inte jag... Ibland vet jag inte mycket :) Oftast inget.

Nu Simon & Tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0