Cykeltrauma.

Idag hade vi ju då "föreläsning" för FD. Våran klass tänkte ge de arma stackrarna en liten stressreaktion. Därför började vi typ med "Hej, vi heter bla bla bla. Gå upp en och en och skriv ett ord som förklarar vad stress är för er". En kille var så rolig. Han skrev cykelpunka. Det var ju verkligen originellt i alla fall :) Och han sa att han ända sen den cykelpunkan är livrädd för att det ska hända igen. Trauma? :) Vad gäller stressreaktionen så var det inte många som fick den. Jag hade dött. Jag hatar sånt. Ju fler grupper som kom in desto mer oseriösa blev vi, men desto mer fokuserade blev lyssnarna. Av någon anledning? :) Undra vad vår lärare tyckte när vi stod och halvt höll på att bryta ihop av skratt. Ajja... Så länge man skrattar tillsammans så :)

image246

Annars är det Yogaweekend till helgen (weekend = helg = logiskt?). Urdumma tider. 17.30-21.00 på fredag. Liksom... Vem ska rösta på Tony om inte jag kollar på Let's Dance? Får verkligen hoppas att det går att få in 4:an på tvn i klassrummet. Då kan man kika i pauserna i alla fall :) Och Sunne en fredagkväll... Bara det är ju så hemskt som det kan bli. Men det är tydligen hårt att ligga på topp.





image247Nä... Krypa upp i soffan med te och fluffigt vitt bröd? Jag är Fröken halvfabrikat den här veckan. Eller Fröken Färdigrätt kanske... Igår blev det paj. Idag pirog. Imorgon Karins lasagne och på torsdag paj. Dags för den där kostkursen snart kanske? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0