Blodomloppet

Jag har precis lovat Lys att vi ska springa Blodomloppet i Juni. Inte bara det... Hela 10 km också. Jag är överlycklig om jag lyckas flåsa mig framåt i 5 km. Löpning är inte riktigt min grej om vi säger såå... Men det får väl bli det nu.

Här om dagen lät en diskussion bland klassens tågåkare så här:
T: Är ni med på att springa tjejmilen?
L: Ja... Kanske det.
T: Marie, vill du spri....
Jag: NEJ!

Så mycket för det bestämda nej:et. Men det går ju lättare att träna om man har ett mål. :) Mitt andra mål är att Dieseljeansen ska på igen. Just nu är de i tightaste laget :P Huuur gick det till? Igår åt jag ju bara wienerlängd, chokladmuffin, cola och skruvar. Hmmm... Och rostade mackor. Hälsoutbildning gör mig inte hälsosam minsann :P

Tur man har Lys som sagt :) Träna träna liten muskel!


Kommentarer
Postat av: lys

jag är såå glad att vi har bestämt att vi ska försöka överleva det loppet, som tur är, är det så att man får KRYPA runt om det är så, bara man tar sej runt. BRA VA? (annars hade jag aaaldrig ställt upp)

2008-02-17 @ 22:36:52
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0