50.

Nu är det ungefär 50 sidor kvar. Ska stryka under det viktiga, men skrivandet får vänta tills imorgon. Har ju suttit med eländet sen 8 imorse. Nu blir det laga mat och se på tv. Någon måtta får det vara. Hur jag ska hinna allt vet jag inte. Det slog mig precis att allting ska vara klart på måndag. Trevligt värre. Och jag har klivit in i min lilla förnekelsebubbla. "Jag har iiiinte mycket att göra. Nääää då." Och så äter jag. Konstant. :) Åt ett kakpaket till lunch typ... Undra om de var goda? Jag vet inte. Jag bara åt. Så äré :)

Imorgon blir det processhandledning igen. Fy fan va roligt. Not. Ska diskutera om vi vill ha kvar det eller inte. Nixpix. Vill jag gå i terapi kan jag fixa det själv. Varför ska jag läsa kurser som jag inte får betyg i? Nej tack. Jag har vänner som duger alldeles utmärkt att prata med. Behöver inte alls ha något gråt-sm i skolan. Kan vara hemma och göra vettigare saker. mhm. Så det så.

Älvdalen på torsdag då.
Drygt, men kan ju plugga mååånga timmar i alla fall. Om man nu ska se det som något positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0