Trött!

Hela dagen har jag varit ute och flängt efter julklappar. Okey... I ärlighetens namn har jag väl mest köat med alla andra nötter som också har sparat julklappsköpen till sista dagen... Men det är ju skönt att se att man inte är ensam också.

Efter massa massa timmar åkte jag hem. Trodde att allting var klappat och klart för i år. Pffffft! Fick bege mig ut igen. Till Bergvik denna gång. Sprang runt som ett skållat troll, men hittade inte vad jag sökte. Sen gick jag in på Maxi. Där. Av alla ställen. Nästa år ska jag bara handla julklappar på Maxi. Love you :)

Trots alla klappar har jag noll julkänsla. Undra om det beror på att gräsmattorna är lika gröna som om det vore sommar? Eller på att solen sken, och det var supervarmt idag. Eller om det kanske beror på att pappa ringde här om dagen och undrade om det snöade... Och jag svarade att nej, tyvärr. Det spöregnar...

Imorgon blir det i alla fall off to winterland. Hoppas jag! Inte kan väl all den snön töa bort tills imorgon? Då gråter jag. Jag vill ju åka släde imorgon kväll.

Så här mysigt hade syster det här om dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0