Smita - smet - smetade

Åhh vilken fullkomligt helt jävla värdelös dag det har varit! Instuderingsfrågor till förbannelse! Det tar liksom aldrig slut. Sen toklånga raster. Så otroligt värdelöst så jag blir alldeles... Gråhårig. Jag och Co smet med tidiga tåget. Orka sitta där. "Nu tar vi en halvtimmes rast och sen återsamlas vi och avslutar". Nödigt? Lika bra att skita i återsamlingen och ta tåget. Ja. Lektionerna är lika effektiva som SJ-tågen. Efter en natt med typ två timmars sömn var jag lika sugen på skola som surströmming. Inte alls alltså...

Ringde praktik idag också. De är lite roliga. Känner ju mig inte direkt välkommen där om jag nu skulle få praktik, men det är ju i Karlstad i alla fall. "Alltså... Ja... Jag vet inte... Det är ju ganska många veckor, och du har ju aldrig varit hos mig förut...." Hur i hela friden ska de kunna ta emot någon praktikant om man måste ha varit där förut? :) Säg nej då bara? Men ska träffa henne imorgon i alla fall. Spännande.

Jaha... Och nu då? Skulle vilja sova en stund... Men då kommer jag inte kunna sova inatt. Igen. Så jag funderar på en megalåååång dusch istället. Supervarm. Är genomfrusen. Kommer snart att bli redigt sjuk tror jag. Men är lite mitt emellan bara. Inte pigg och inte sjuk. Drygt!

Grannarna ovanpå håller fan på att river hela huset tror jag.
Skönt att de flyttar snart. Sååå jävla skönt. Sen hoppas jag att det flyttar in något tystare människor. Jag låter som en gammal pensionär... Men det får gärna låta om människor. De behöver ju bara inte köra Singstar hela nätterna  7 dagar i veckan, eller försöka riva alltihopa. Eller springa runt på hälarna.

Nu ska jag sluta gnälla och duscha istället.
Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0