Skamvrån för Madde.

Madde den lilla tomten är sjuk! Jag hoppas det bara är redovisningssjukan, och inget allvarligt. Jag ville ju baka imorgon. Buhuu. Hade ju massa smaskigeheter att baka. Då går det ju inte att bli sjuk på detta viset. Ajjabajja.

Meningslös dag i skolan idag. Vi fick inte redovisa. Istället ska vi göra det på tisdag. Så Madde... Bara att friskförklara sig :) Tänkte passa på att göra en powerpoint när vi fick lite extra tid. Alla andra hade ju varit så amitiösa. Så man lär väl anstränga sig lite då :) Lite.

Ska nog gå och sova en stund. Sovit två timmar inatt. Somnade efter 3, och sen upp 5. Tog mig tio minuter att fatta hur jag skulle stänga av alarmet. Nä.. Vadå hjärndöd? Så känner att en tupplur, som nog mer kommer bli en björnlur (Ide alltså), vore på sin plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0