Så trött... Så trött...

Jag är så trött på skolan. Mest trött är jag över att jag inte hittar någon praktikplats. Fortfarande. Imorgon ska jag ringa 4 stycken. Nappar ingen så lägger jag mig på rälsen. That´s it! Så blir jag så trött på att människor tycker att de är så jävla mycket bättre än alla andra. Det finns vissa som faktiskt är bättre än alla andra. Jag inräknad såklart... Sen finns det de som bara är en liten hundskit på trottoarkanten. "Jag hade jobb innan du ens var född..." Ohhh suck my toe! Jag är säkert inte ens en hundskit på dennes trottoarkant. Men du är en vagel i mitt öga! Jävligt irriterande. Nu fick jag det sagt också. Skönt!

Jag skulle göra kosttentan idag... Idag igen? Men det verkar visst inte bli så. Jag har verkligen noll motivation. Åhh va drygt. Skitskola. Skitväder. Skitliv. Kanske ska dricka lite te istället. Det gör livet lite lättare. Förutom att man måste kissa mitt i natten.

Imorgon har vi uppmassering i ansiktsmassage. Herregud. Idag gick det ju verkligen inte så himla bra. Totalt ofokuserad. Får hoppas det går bättre imorgon. Teoriprovet gick nog bra i alla fall. Visar väl sig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vad ofta ni har praktik ändå, det är ju superbra!



Och visst var skorna läckra?! :D Stooooor vill ha faktor på dem!

2008-12-03 @ 22:47:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anna

Kom hit och drick te och pausa lite från livet! Det får man göra i en lägenhet som har ett kartongberg i mitten :) Puss

2008-12-04 @ 14:21:40
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0