Plugga plugga plugga...

Jaha... Det ryktas att en hemtenta ska in imorgon. Kanske borde börja med den då :) Tur den inte är speciellt stor. Sen ska en annan hemtenta in på tisdag. Också en liten plutt-tenta som tur är. Orkar verkligen itne engagera mig just nu. Jag vill bara ha jullov. Jullov och julmys.

Köpte supergoda lussebullar på Ica. Mmm... Kommer nog att bli ett beroende. Kanske borde baka egna istället. Men av det jag bakade i förrgår har jag ätit två kokostoppar. Det är det enda. Så snart kommer jag väl få slänga allt :) Riktigt illa! Så går det när älsket inte äter något. Och jag kan ju inte äta allt själv. Då kommer jag snart rulla väldigt fort fram.


Råkade visst skaffa 3 idag. Och en ny mobil. Jag hatar ju 3. Har lovat mig att aldrig skffa det. Dessutom vas det älsk som bara skulle in och kolla sin bindningstid. Vips så hade vi båda nya telefoner. Skumt. Jag tror det är sånt som betyder att man har råkat ut för en alldeles för bra försäljare. Blev en tjusig Sony Ericsson K770i i alla fall. Bra det. Tröttnat på min Nokia. Även om den fungerar finfint fortfarande.


Plugga var det ja... Tänk att det är så lätt att glömma bort



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja! om du har 3 så kommer vi kunna prata jämt. behöver inte ses ju. haha!

2008-12-14 @ 20:26:45
Postat av: Suss

Heja heja! om du har 3 så kommer vi kunna prata jämt. behöver inte ses ju. haha!

2008-12-14 @ 20:27:17
Postat av: Peter

Lycka till säger jag om du lyckas ha täckning uppe i dalarna :P jag hade ingen när jag va till mora o leksand o kollade på hockey för några år sen :/

2008-12-14 @ 22:09:57
Postat av: jaanet

ååå hoppas din funkar då. Jag har bytt min 3 .. 3 gånger på det året jag haft den, så sjukt! Så kasst.. meeen 3 är ju snälla å ger en nya telefoner i alla fall - kunde ju va värre :) Å den e ju fiiin. Det är nästan huvudsaken ;)

2008-12-15 @ 16:55:05
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0