Men tack, KBAB...

Köpte ju mina fina julstjärnor i tron om att det skulle bli sååå fint. Men för att de ska lysa behvös ju liksom ström. Ström får man från uttag. Sånna uttag finns i vardagsrummet till pluttfönstren, och i köket. Men i köket får man då välja mellan julstjärna eller kökslampa. Åhh drygt! Ville ju ha en i köket, och en i sovrummet :/ Nu hamnar en i varje pluttfönster istället. Blir ju inte lika bra :/ Blir så trött. Ska fan sätta mig och leta upp ett hus. Kan köpa ett hus för 700 000 och fortfarande bo billigare än vad vi gör här... Känns ju bra. Sen var det ju det yttepyttelilla problemet att man skulle få ett lån också...

Bakandet går ju sådär.
Allting är relativt. Ingen har dött och jag har inte behövt slänga något. Men min Rocky Road ser mer ut som en masskrock på Autobahn, och mina saffranskakor smulades sönder när jag försökte göra kakor. Till slut blev de en något fastare form, men hur de smakar får vi väl se... Kokostopparna däremot blev helt okey. Wee. 1 av 3. Det är ganska bra odds för att vara mig faktiskt...

Väntar på att Älsket ska komma hem. Väntar och väntar och väntar. Åhh vad jag väntar. Åhh vad det tar lång tid hem för honom. Säkert extra lång tid nu när det har kommit ett par snöflingor. Så vet ju alla att man defintivt inte kan köra över 20 km/h. För då dör man automatiskt. Vinterdäcken har man ju såklart inte på, eftersom det är så fula fälgar på dem. Och man vill ju inte åka runt med fula fälgar. Hellre sommardäck i december. För att det är så bra och praktiskt. Man ser ju cool ut i alla fall. Tills man ligger i diket och blir ihoppusslad. Men då blir man i alla fall ihoppusslad med flaggan i topp, och fina fäglar på bilen.

Jag råkade visst missa Idol-finalen.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

men kan man inte köpa en sån där sak som gör att man kan ha fler kontakter? Jag kommer inte på vad det heter..haha ;)

2008-12-13 @ 00:00:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0